3 Temmuz 2013 Çarşamba

SCHWARZKOPF GLİSS ULTİMATE REPAİR MASKE


  MERHABALARRR!! :)

 Tatil boyunca günlerdir, aylardır kendimi tutamadan yaptığım araştırmaları nihayet paylaşma zamanı geldi. Çok heyecanlı ve mutluyum!! Bugün ilk olarak saçlarıma inanılmaz iyi gelen Schwarzkopf (yazması çok zormuş bunu :) )markasının GLİSS ULTİMATE REPAİR MASK ürününü değerlendireceğim.

Öncelikle benim saçlarımda boya veya işlem yok. Yani çok yıpranmış değiller. Ve benim normal olan saçlarımı pırıl pırıl, ipek gibi yapan bu ürün tavsiyeyi hakediyor.



 Ürün çok koyu kıvamlı değil, yağlı bir his de bırakmıyor. Bildiğimiz saç maskelerinden biraz daha akışkan yapıda. Kıvamını ben beğendim ama biraz daha (nasıl desem) koyu birşey bekliyordum.






Kokusuna hiçbir şey diyemiyorum beğenmeyenleri de hiç anlayamıyorum. Çok güzel bir kokuya sahip ve kullandığımda annemin parfüm sıkmış olduğumu sanması da tuz biber oldu.

Gliss bize eski (sarı renkli) ürününden farklı olarak 3 kat daha fazla keratin içerdiğini söylüyor. Keratin bilmeyenler için söylüyorum, saçın ana maddelerinden biri. O yüzden çok önemli olduğunu düşünüyorum.
Bu arada üzerinde 1 dakika bekletin yazıyor ama 1 dakika yeterli gelmiyor ben en az 10 dakika bekletiyorum, o zaman işe yarar oluyor.

Fiyatı 14,75 tl. Gratis'ten aldım. Memnun olduğum ürünler arasında. Umarım yardımcı oldum.


Çok çok öptüm! TAKİPTE KALINN :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder