3 Temmuz 2013 Çarşamba

Gliss sıvı saç kremleri (oil nutritive & satin relax)


Herkese merabaaa    ! :)))

Gel gelelim Gliss ürününün maskesine bayılınca elimin ayarı olmadan 2 tane gliss sıvı saç kremi aldım . Çok fazla sıvı saç kremi kullanan biriyim ve bu ürünlerden pek memnun kalmadığım halde ikisinide bitirdim. 
İlk ürün olarak Schwarzkopf Gliss Satin Relax Sıvı Saç Kremi ile başlarsaak.
Ben bu üründen pek memnun kalmadım. Ürünün vaad ettikleri arasında saçı yatıştırması , elektriklenmeyi önlemesi ve tabi düzenli kullanımda (her ürün gibi) bununda saçı onarması.

Ben ürünü sonuna kadar kullanan biriyim ama etkiyi ilk kullanımlarda görmezsem ürün gözümden düşüyor. Buda öyle oldu. Saçımı taramakta kolaylık sağlasa da elektriklenmeme etkisi olmadı. Ki benim uzun düz ve söz dinleyen saçlarım var ama ona rağmen saç kurutma makinesinin etkisini bile azaltmadı ürün. Bitirdim ve birdaha almayacağım.











Diğer ürün ise yine schwartzkopf (gudubet de bir ismi var yazamadım.. evet yazarken her harf için baktım.). GLİSS OİL NUTRITIVE SIVI SAÇ KREMİ.










Sıvılaştırılmış keratin içerikli, saçtaki kırılmaları (tabiki geri döndüremez) doldurmayı ve pürüzsüz görünümü vaad ediyor.





Bu güzel ürün ilk başlarda saçlarıma parlaklık verdi ama daha sonrasında parlaklık da vermemeye başladı ve kırıklarımda bir iyileşme göremedim. Taramada ise nispeten kolaylık sağlıyor ve kokusu güzel. Kalıcı bir kokusu var denemez kolay uçtu saçlarımdan koku. Bu ürün diğerine göre daha iyi fakat sanırım bunu da tekrar almayacağım..




Okuduğunuz için teşekkürler, TAKİPTE KALINNN :) <3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder