31 Mart 2015 Salı

JOHN FRİEDA LUXURİOUS VOLUME Blow dry lotion

 İnce telli saçlara sahip olan biri olarak ne çektiğimi, biraz sadece biraz hacim için ne şebeklikler yaptığımı bir tek ben biliyorum sanırım. (Zaten saç kurutma makinası ile girdiğim o halleri bir tek benim bilmem isabet olur. :))



 Blow dry lotionu Watsonsta gördüm arkasını okudum ve hiç düşünmeden aldım. Saçıma fön çekmem fakat kuruturken hacimli dursun diye o yöne kafamı bu yöne saçımı atıp en sonunda hacim anlamında hiç bir değişiklik olmadan güne devam ediyorum.
 Şimdi ben bu ürünü saçım ıslakken havluda biraz nemini alıp diplere uzaktan sıkıyorum, diplere elimle masaj yapıp yayıyorum ve saçımı kurutuyorum.
 Evet hacim veriyor! Gerçekten veriyor :) En büyük avantajı bu sanırım, vaadinin arkasında duruyor. Ama keşke saçı daha sert ve yapış yapış yapıyor da deseymiş. Şimdi dürüst olmak gerek ben bu konuda takıntılıyım. Yani saçıma sprey sıkmam kolay kolay, köpük de sürmem vb.. Bu ürün öyle çok yapış yapış yapmadı saçımı yada sert. Ama doğal hali kadar yumuşak ve akıcı da değildi. Kararı siz verin..
 Hacimli günler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder