25 Ağustos 2015 Salı

NUXE BRİGHTENİNG PROGRAM SERİSİ

Geçenlerde cilt bakım rutinimi değiştirmem gerektiğini düşünerek araştırmaya girmiştim. Bütün ürünlerini internetten sipariş eden ben alacağım üründe indirim oranına bakarak aldığımı itiraf ediyorum. Aklımda olan Dr. Murad'ın leke serisini sipariş ettikten sonra bunu gördüm ve resmen benden usanmış olan müşteri temsilcisine alışverişi iptal etmesini başka ürün alacağımı söyledim ve heyecanlı bekleyiş başladı.
 Dermoeczanem.com dan aldığım ürünleri (hayır tabi ki reklam değil ) ertesi gün elimde olacaktı. (Türkiye çapında elektrik kesintisi yüzünden olamadı. Tabii bu tamamen başka bir konu :) ) Hayır tester koymadılar :( Ama ürünler orjinal ve Son kullanma tarihine bir yıl var yani iş görür. :)
VE İŞTE KARŞINIZDA NUXE BRİGHTENİNG PROGRAM.




 Evet bu yazıyı yazmak için 9 aydır ürünleri kullanıyorum yorum yazmaya hak kazandım tebrikler bana :)

Temizleyici: Çok çok hassas bir yapısı var. Temizlemesi orta seviyede. Bütün kalıntıları temizlemiyor ama cildi o kadar yormadan temizliyor ki kesinlikle alınabilir bir ürün. Ben çok memnun kaldım boyutu biraz küçük olsa da 2 ya da 3 ay kadar kullandım. Muhteşem bir etki yaratmadı zaten öyle bir iddiada değil serinin tamamlayıcı ürünü. Ben memnun kaldım. Ayrıca kokusu çok güzel.

BB krem: Tek renkte satılan bir ürün. Öyle yoğun yapıda ki! Hani ok yoğun arko kremler nasıl olur, bu da aynen öyle bir ürün.yüze sürülünce oksitlenip turuncu hale geliyor ve cildimi koyu gösteriyor. Cildin rengini açan bu seriye ne kadar ters. Yüz liraya yakın bir ürün nasıl 19 tl olan bir bb kremden daha bile kötü olur görüyoruz. Tabi siz de görüyorsunuz çünkü hemen bir fotoğraf da size koyuyorum :) Saçma bir turuncu suratla insan içine çıkmak hobilerim arasında değil o yüzden düzenli kullanamadım. Ama kararım için yeterli kullanım deneyimim var ;) :)




Extreme lotion : Kokusu, yapısı, verdiği nem, kalan kalıntıları temizlemesi, yumuşatması, aydınlatması. Bir harika. Ben bunu pamuğa döküp temizleme işleminden hemen sonra yatıştırıcı tonik gibi kullandım. Doğal yapıda, harika kokuyor. Çok memnunum bitirmek üzereyim. Cildimi aydınlatan bir seriyi tekrar kullanacak olsam kesinlikle bu ürün rutinimin içinde olurdu.

Serum: İkinci şişeyi bitirdim. Kalıcı sonuç veren bir ürün cildim gerçekten aydınlandı. Aynı ışık koşullarını yakalayamayacağım için yanıltıcı olmamak adına önce/sonra resmi koymuyorum. Ama farkı gözlerimle gördüm çok mutluyum. Verdiği nem normal-karma cildime çok yeterli geldi. Nemlendirici kullanma ihtiyacım olmadı. Hem serum hem nemlendirici şeklinde kullandım. İKinci tüpüm bitti. Yüzüme ve boynuma iki pompa ürün yeterli geldi. Her gün aksatmadan geceleri kullandım. İyi ki bir şans vermişim.


Özetle bu seride en memnun kaldığım ürünler extreme lotion ve serum oldu. Ama bb krm de dahil hepsinin kokusu aynı ve muhteşem kokuyorlar. Çiçeksi hafif tertemiz bir koku. Doğal içerikleri ile de hanelerine +1 puan yazıldı.serum Ben bu seriden bb krem hariç çok memnun kaldım. Cildimin ihtiyaçları son bir yılda değiştiği için farklı bir rutin belirleyeceğim ama günün birinde tekrar kullanabileceğim harika bir seriydi. "Alnımın akıyla" bütün tüpleri bitirdim :)
 Güzel kalın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder